Wszystkie prezentowane na tym blogu prace i zdjęcia są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione.

poniedziałek, 14 lutego 2011

Walentynki !!!


Miłość jest zawsze nowa. I bez względu na to, czy w życiu kochamy raz, dwa, czy dziesięć razy zawsze stajemy w obliczu nieznanego. Miłość może nas pogrążyć w ogniu piekieł, albo zabrać do bram raju - ale zawsze gdzieś nas prowadzi. I czas się z tym pogodzić, albowiem jest ona treścią naszego istnienia.Miłości trzeba szukać wszędzie, nawet za cenę długich godzin, dni, tygodni smutku i rozczarowań. Bowiem kiedy wyruszymy na poszukiwanie miłości - ona zawsze wyjdzie nam na przeciw. I nas wybawi.
— Paulo Coelho
Zahir
Kochani!!!
Dzisiaj obchodzimy święto, które dla jednych jest ważnym wydarzeniem, dla innych zwykłym dniem codziennym.
Ja wierzę w magię tego święta, od zawsze ten dzień wprawiał mnie w dreszczyk emocji :)
Mimo tego, ze mój mąż nie jest do końca przekonany o tej magii, robię wszystko by dzień ten był w jakiś sposób wyjątkowy!
I korzystając z okazji chcę Wam życzyć,
abyście się nie poddawali, dążyli do spełnienia marzeń, o które warto walczyć do samego końca!
Abyście Kochali i byli kochani!
W każdym drobiazgu dostrzegali szczęście!
By Wasze życie było pełne miłości, Wiary i Szczęścia!
Pamiętajcie:
"W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca.
Zawsze trzeba podejmować ryzyko. Tylko wtedy uda nam się pojąć, jak wielkim cudem jest życie, gdy będziemy gotowi przyjąć niespodzianki, jakie niesie nam los.

Pielęgnuj swoje marzenia. Trzymaj się swoich ideałów. Maszeruj śmiało według muzyki, którą tylko ty słyszysz. Wielkie biografie powstają z ruchu do przodu, a nie oglądania się do tyłu." 
— Paulo Coelho
Wszystkiego najlepszego
Z okazji Walentynek!!!

2 komentarze:

  1. Pięknie napisane :)) rozmarzyłam się. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana a ja na dzisiaj chcę czy życzyć duuuużo miłości:)) Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...