Wszystkie prezentowane na tym blogu prace i zdjęcia są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 8 listopada 2011

Kochani Ogłaszam Candy!!!

Każdy z nas na pewno w jakiś sposób już żyje świętami. 
Artystyczne dusze pracują ciężko wymyślając świąteczne upominki, które zaskoczą mile najbliższych jak i swoich klientów. Każdy z nas jest już krok do przodu od świątecznej atmosfery. I każdy z nas na pewno uwielbia niespodzianki :) 

Dlatego Kochani ogłaszam Candy! 
Dla wylosowanej osoby przygotuję słodko-świąteczną niespodziankę! 
A skoro ma to być niespodzianka to nic więcej nie zdradzę!!!


Candy rozpoczynam od dnia dzisiejszego do 11 grudnia!
Wyniki ogłoszę dzień później.

Zasady są te same co zawsze!
A więc na swoim blogu zamieszczacie banerek z wiadomością o Candy i linkiem do strony.
Pod zdjęciem zostawiacie komentarzyk dla mnie ;)
I jeśli ktoś chce będzie mi miło dodając do obserwowanych!

Jeśli ktoś nie ma bloga,
proszę o podanie adresu e-meil
Pozdrawiam Was i życzę powodzenia w losowaniu! 



80 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza? Pasjami lubię miłe niespodzianki, zwłaszcza świąteczne. Rozpoczynam kolejkę i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak słodkie candy to nie może mnie tu zabraknąć. Przy okazji dziękuję za udział w cukierkowej zabawie u mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho, niespodzianka wywołuje u mnie dreszczyk emocji oczekiwania, więc dołączam do kolejeczki chętnych :) Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że się ustawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka niespodzianka? Muszę tu być! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się ustawię po słodkie niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zapisuję po niespodziankowe słodkości! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ...lwice bardzo lubią niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżby jakaś słodka niespodzianka.
    Z chęcią się zapiszę:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. niespodzianki zawsze kuszą podwójnie :) więc staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham niespodzianki. Zapraszam na moje zimowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się zapisuję na niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam sie w kolejce, uwielbiam niespodzianki :) Zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się w kolejce po niespodziankę :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham niespodzianki więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja chętnie się zapiszę;)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. "Żyć tak, aby dla samego siebie stać się uroczą niespodzianką."

    Urszula Irena Zybura

    Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo jestem ciekawa cóż to za niespodzianka. Ustawiam się w kolejce !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. niespodzianka - o tak :)
    zapraszam też do mnie na cukierasa
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja staję w kolejce, obowiązkowo!

    http://krymaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ustawiam się w kolejce po niespodziankę, pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  23. zapisuję się na listę oczekujących ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Również jestem ciekawa co to za niespodzianka. Oczywiście zgłaszam się. ;)

    e-mail: shapeshifterka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Niespodzianki z reguły są miłym zaskoczeniem. Zgłaszam swój udział w zabawie, jestem ciekawa nagrody :)
    pozdrawiam ula.ornoch@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Również się zgłaszam: ania_ryszkowska@o2.pl
    link to notki: http://aanula.blogspot.com/2011/11/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Staje w kolejce i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam niespodzianki, więc staję w kolejce : )
    jaga15@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję Ci za wizytę i miłe słowa :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście zgłaszam się
    tierra.es.mia@gmail.com
    podlinkowałam ze zdjęciem na: http://tierra-es-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja staje do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej. Ustawiam się w kolejce bo bardzo jestem ciekawa co przygotowałaś.Pozdrawiam winka1979@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Również się zgłaszam :) bemeraude@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapisuje sie :)
    www.scraperiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham niespodzianki, więc w kolejce się grzecznie ustawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się. Banner już umieszczony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się ;]
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja i ja się zgłaszam :)

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do mnie :)

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.
    pluciennikola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam niespodzianki! Chętna :)
    Zapraszam również do mnie na cukierka

    OdpowiedzUsuń
  42. Z miłości do niespodzianek nie mogę odmówić sobie tej przyjemności <3 Staję w kolejce po słodką niespodziankę, życząc sobie szczęścia :) Mikołaju, pamiętaj o mnie chociaż raz ;D !

    Banerek dodam na dole bloga wraz z innymi candy. Link podam oddzielnie, będzie dla wszystkich dostępny :) Oczywiście obserwuję, bardzo sympatyczny blog i postaram się odwiedzać go częściej ! Pozdrawiam cieplutko, Martyna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ustawiam się w kolejce. ;)
    Mail: sjulluk@wp.pl
    Cudowne słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się. :-)
    Link do mojego bloga, gdzie umieściłam notkę: liliowaa.pinger.pl
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się!
    Link do mojego bloga:
    troja.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. zapisuję się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. na niespodziankę to ja zawszę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam niespodzianki :)
    I chętnie ustawiam się w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  50. Niespodzianki to jest to co tygryski lubią najbardziej, wiec i ja ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również chętnie zapisuję się do niespodziankowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Niespodzianka zawsze mile widziana :)
    Zgłaszam się !
    Pozdrawiam- Iwona.
    iwona.spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo lubię niespodzianki więc z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  55. dopisuję się :)banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. KOCHAM niespodzianki :)
    więc nie mogłoby mnie tu zabraknąć :)
    zapisuje sie koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  57. chętnie przyłączę się do losowania
    malad88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się! Uwielbiam niespodzianki :-)) Pozdrawiam Izabela
    pasiela@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam:)
    Uwielbiam niespodzianki:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Z dziecięcą ciekawością... Zapisuję się z nadzieją :=))
    Adusia
    basta.blaszak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się i ja ! ;))
    loOovelyy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. To i ja staję w tej dłuuuugaśnej kolejce :)
    fuklepka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam niespodzianki! ;-)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam niespodzianki, więc ustawiam się w długiej kolejce. Pozdrawiam Małgosia ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Kocham niespodzianki!!! U mi na Candy niestety nagroda wiadoma ale też zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. nie może mnie zabraknąć:-)))))pozdr!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Lubię niespodzianki zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  68. Uf, zdążyłam:) też lubię niespodzianki, zwłaszcza śliczne, a tu na pewno taka będzie, więc z radością się zapisuję i liczę na szczęście:)
    pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Z miłą chęcią zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  70. ale lista...spróbuje, zapisuje się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Może to mi dopisze szczęście? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...