Wszystkie prezentowane na tym blogu prace i zdjęcia są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 19 listopada 2011

Weekendowo :)

        W końcu jest już lepiej! Angina powoli odpuszcza sobie i całe szczęście. Humor i mnóstwo pomysłów na minute dopisują. To chyba dobry znak. Zaległości książkowe nadrobione. I znów się wciągnęłam w wir czytania. Przy okazji polecam książki Katarzyny Michalak. Są świetne. 
       Jakiś czas temu kupiłam "Poczekajkę", to jest pierwsza część powieści, dopiero teraz po miesiącu, doczekała się bym się nią zainteresowała i zakochałam się w niej na maksa. Jest tak świetnie napisana, w dodatku z takim poczuciem humoru, że po pierwszych kilku stronach, czytając tak się śmiałam, aż moja mama się dziwnie patrzyła, bo myślała, że jakiś film oglądam (tylko głosu nie było słychać:) ). Teraz czekam do kolejnej wypłaty i ruszam do empiku po następna część. Trafiła w mój gust!

       A odrywając się od książek, znów powróciła do mnie wena biżuteryjna. Udało mi się wyczarować kilka fajnych świecidełek. Dzisiaj troszkę przegapiłam dobre światło, by zrobić zdjęcia wczorajszych prac. Ale za to dziś zamieszczę zdjęcia, prac, które wykonałam przed wczoraj, a wczoraj udało mi się je sfotografować . 
      Ku miłemu zaskoczeniu, bardzo niektórym osoba spodobał się naszyjnik z ceramiki. Tamten komplecik powędrował już do właścicielki, ale udało mi się zrobić prawie taki sam, tylko już bez kolczyków. 
      A ten naszyjnik jak i kolczyki, których zdjęcia zamieszczam poniżej, szukają swoich właścicieli. Zapraszam również do odwiedzania mojego sklepiku z biżuterią. Może komuś coś przypadnie do gustu i zechciałby to mieć :)
      Życzę Wam Kochani udanego weekendu! Wypoczywajcie i nie chorujcie mi tylko!!!

    A oto kilka moich prac!
  Naszyjnik Ceramiczny:
Dla miłośników czekolady i budyniu waniliowego.


A dla tych, którzy kochają black&white, zrobiłam kolczyki! 


Onyks i Kryształ Górski


Satynowa blaszka srebrna, świetnie odbija światło, które wędrując ku górze wspaniale odbija swój blask w krysztale górskim, tworząc podobny efekt, jak w kryształkach AB. Kolczyki bardzo spodobały się mojej siostrze, ale przekonałam ją, że zrobię jej podobne na Mikołaja :)

Kolor biało-czarny połączyłam również przy użyciu  lawy wulkanicznej i kwarcu.


Wersja druga jest troszkę lżejsza i krótsza. 

Mam również coś dla miłośników zieleni.


Marmurowe kule w kolorze szmaragdowym, pokryte grawerowanym srebrem w kształcie muszli. 
Dodatkiem do całości jest Kryształek Swarovskiego w kolorze Jet. 

Następne zdjęcia już niebawem.

Buziaczki dla Was Kochani! I dziękuje za to, że jesteście!!! :*

A i byłabym zapomniała. Wczoraj odwiedził mnie listonosz z pięknymi bałwankami. W następnym poście przedstawię Wam moją zdobycz, przepiękne prace wykonane przez Kasię - artystyczną duszę, pełną pomysłów, tworzącą niezwykłe dzieła.  Naprawdę są przepiękne! 










2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...