Wszystkie prezentowane na tym blogu prace i zdjęcia są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 10 stycznia 2012

Noworoczne postanowienia

Czas mknie jak szalony! dopiero witaliśmy Nowy Rok a tu już 10 dni minęło od tego czasu. Za szybko, stanowczo protestuję!!! Za szybko ucieka ten czas! Nie pozostaje mi nic innego jak wziąć się w garść i zabrać za realizację swoich celów na ten rok! Chciałabym by był wyjątkowy, by moje marzenia się zrealizowały, choć po części. 


Obiecałam sobie, że w tym roku rozwinę swoje skrzydła i :
1. Nauczę się techniki decoupage.
2. Nauczę się scrapować.
3. Poszerzę swoją wiedzę o nową technikę wykonywania biżuterii.
4. Zrobię prawo jazdy.
5. Chciałabym otworzyć sklepik z rękodziełem, ewentualnie na początek, może uda mi się zatrudnić w takim sklepie :)
6. Chciałabym wziąć udział w targach z rękodziełem.
7. Chciałabym przeczytać w tym roku 100 książek
8. Chciałabym pojechać do Zakopanego, Krakowa i Warszawy (wstyd się przyznać, ale nie byłam tam jeszcze nigdy).
9. Chciałabym móc w tym roku zrealizować plany odnośnie własnego domku.

Może i dużo wymagam od losu, ale ponoć marzenia się spełniają, wiec zaczynam marzyć, wizualizować i dążyć do tego by się spełniły!!!

Wam Kochane również życzę by ten Rok obfitował w spełnieniu marzeń i planów. 
A na osłodę dedykuję Wam piosenkę, która od pewnego czasu utkwiła mi w głowie i nucę ja cały czas.
Buziaczki :*


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...