Wszystkie prezentowane na tym blogu prace i zdjęcia są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 18 grudnia 2012

W piernikowym świecie


Od kilku dni w całym domu roznosi się zapach przypraw korzennych, a z radia co jakiś czas płyną świąteczne piosenki. 
Atmosfera coraz bardziej świąteczna. 
Kilka dni temu postanowiłam upiec na próbę pierniczki i ładnie i ozdobić je jakoś w szczególny sposób. Zawsze bowiem był to lukier z odrobiną wody i paciaja po całości. 
I połknęłam bakcyla.

Tak mnie to wciągnęło, że pierniczków powstała cała masa.
Jak wiadomo jak na pierwszy raz, to daleko mi jeszcze do perfekcji, ale... 

odkryłam chyba w sobie nową pasję. 
Bo ozdabianie ich bardzo mi się spodobało.


Część pierniczków popakowałam w zestawy i... 
rozeszły się od ręki :)


Teraz piekę następną partię.
Ciekawe kiedy zacznę sprzątać. 
Jak zawsze wszystko na ostatnią chwilę. :)


Jak tylko uporam się z malowaniem. Na pewno trochę się pochwalę.
A jak u Was przygotowania do Świąt Kochani?
Ściskam mocno i pozdrawiam pierniczkowo :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...