Wszystkie prezentowane na tym blogu prace i zdjęcia są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione.

środa, 19 lutego 2014

A ja sobie pierniczę :)

Mało mnie tu ostatnio. Czasami fajnie by było, gdyby doba była zdecydowanie dłuższa. Jeszcze niedawno świętowaliśmy powitanie Nowego Roku, a tu proszę już luty zmierza ku końcowi. Czas mknie jak szalony... Są dni, kiedy nie wiem za co się zabrać w pierwszej kolejności. Mam mnóstwo pomysłów, tylko teraz muszę mocno zaciskać kciuki, by chociaż niektóre marzenia się spełniły, bym mogła je zrealizować.


Fajnie by tak było wygrać w totolotka :) 
Wystarczyło by mi 15 tys, by zrealizować swoje marzenie o własnym piernikowym biznesie. 
Niby są dotacje, ale to nie takie proste, by ją uzyskać. 
Wierzę jednak, że w końcu i mnie się uda.
Dlatego wciąż ćwiczę, tworzę nowe projekty i tak łatwo się nie poddaję :) nie tracąc przy okazji nadziei...



W chwili obecnej pracuje nad pewnym projektem, który musi się udać... Innej opcji nie biorę pod uwagę. 
A na dniach zabieram się już za święta wielkanocne. Bo nim się obejrzę, to już będzie kwiecień :)
W głowie tworzą się obrazy wielkanocnych pierników. Mam nadzieję, że już niebawem będę mogła się pochwalić swoimi pracami.  

Powstanie też sporo pierników okazjonalnych np na ślub, chrzciny, urodziny, jubileusze itp.

Tym czasem zamieszczam trochę zdjęć moich wcześniejszych prac. 

Moja bieżące prace, chwilowo będę zamieszczać tutaj:


Bałwanki dla małych urwisów: 




Konik w czerwieni. Może być wspaniałym dodatkiem do prezentu.


Pierniki zapakowane i gotowe do wysłania :)


Koniki dla chłopczyka i dziewczynki. 



Tym czasem uciekam dalej pierniczyć... :) 
A niebawem postaram się zamieścić troszkę więcej zdjęć.
Życzę Wam miłego dnia Kochani!!!
Do zobaczenia!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...