Wszystkie prezentowane na tym blogu prace i zdjęcia są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione.

sobota, 29 października 2011

Witajcie Kochani!

Przed nami niedziela, niestety ja ją spędzę w pracy! Ale za to cieszę się, że poniedziałek będę miała wolny :) 
Ostatnie dni minęły mi szybko, miałam bowiem kilka zmówień na komplety z biżuterii, z czego oczywiście bardzo się cieszę! I mam nadzieję, że zamówień będzie przybywać. Zaczyna się bowiem gorący okres przed świąteczny już po woli. 
Przed nami już niebawem andrzejki. Jestem więc dobrej myśli. Bo jak wiadomo każdy grosz się przyda! 

Ostatnio zauważyłam, że znów popularny stał się koral czerwony.  Pani, która zamówiła sobie komplecik z korala chciała, by naszyjnik był długi i przechodził z dużych kul ku małym. Bałam się, że będzie ciężki. Ale jednak nie był. A klientka aż mnie uściskała z radości gdy zobaczyła cały komplecik. Jejku cieszę się ogromnie! Bo jeśli komuś się podoba to, co robimy, to nas to jeszcze bardziej motywuje do pracy! 
Poniżej zamieszczam zdjęcia kompleciku! A Wam Kochani życzę miłej i słonecznej niedzieli. A tym, którzy wyruszają w trasę by odwiedzić groby naszych bliskich, życzę szerokiej drogi! Jedźcie ostrożnie, powoli i szczęśliwie. Buziaki 

Tak wygląda cały komplet!

A tak z bliska :)


Kolczyki
Bransoletka

Korale



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...