Wszystkie prezentowane na tym blogu prace i zdjęcia są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 5 czerwca 2012

Witajcie!
Dzisiaj tak na szybko, przypomnieć się, że jestem :)
Tak, jestem, jestem i pracuję właśnie nad troszkę większym projektem, 
który mam nadzieje, niebawem ruszy i ujrzy światło dzienne.

Bardzo bym chciał, by się udało, więc proszę Was trzymajcie mocno kciuki!!!

Wiosna niestety nas nie rozpieszcza. 
Znów zrobiło się zimno, szaro i mokro.
Dlatego postanowiłam zrobić na przekór i ożywić troszkę tę wiosnę kolorowym komplecikiem

 
Taki koktajl owocowy z nutką szaleństwa. 
Myślę, że będzie idealnie pasował do tych letnich sukienek, 
które czekają na nas w szafie.
A skoro w tym sezonie moda na wrzosy, beże i brudne róże, 
to i w tych odcieniach coś się znajdzie. 
A żeby nie było nudno, 
naszyjnik zrobiłam trochę z przewagą żywej zieleni :)


Ściskam Was mocno i do zobaczenia niebawem!!!

1 komentarz:

  1. Śliczne te korale i koraliki, z których są zrobione! No właśnie - gdzie te upały ?!
    A kciuki trzymam, trzymam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...