Wszystkie prezentowane na tym blogu prace i zdjęcia są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 6 listopada 2012

Powrót :) i niespodzianka


Ojej!!! Jak tu dawno mnie nie było?! 
Ten czas pędzi jak szalony! 
Nawet nie wiadomo kiedy, a tu z początku lata, mamy prawie koniec jesieni. Ale pod tym względem, chyba jesteśmy bezradni. Czasu się nie da zatrzymać niestety!

Teraz obiecuję nadrobić wszelkie zaległości!!!

Kochani, dwa tygodnie temu wraz z Agata i Bartkiem, ruszyliśmy z nowym blogiem



Chciałabym Was serdecznie zaprosić do odwiedzania naszej stronki!
 Dopiero się rozkręcamy, ale robimy wszystko by to było takie ciekawe miejsce w sieci, gdzie można będzie się zaczytać przy filiżance pysznej herbatki. I poznać wielu wspaniałych artystów!

Mam nadzieję, że chętnie będziecie nas odwiedzać.

Początki zawsze są trudne, szczególnie jak wiele osób podchodzi do tego negatywnie. Ale ja wierzę, że to się uda. 
Wierzę w to, że uda nam się stworzyć coś fajnego!
Trzymajcie kciuki!!! Bo Bardzo nam się przydadzą!!!

Na dziś to by było, tyle.
Teraz będę bywać tu częściej!!!
Obiecuję!!!
I Pozdrawiam!!!
 

1 komentarz:

  1. Z przyjemnością poczytam i pooglądam! No i mi się przypomniało, że miałam napisać... :/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...