Wszystkie prezentowane na tym blogu prace i zdjęcia są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione.

czwartek, 10 stycznia 2013

Nadrabiamy zaległości


Jakiś czas temu, miałam przykrą przygodę. Spalił mi się bowiem dysk w komputerze, i wszystko co miałam na nim zniknęło bezpowrotnie. Najbardziej mi było żal zdjęć, które utraciłam. I tak sobie myślę, ze gdybym regularnie prowadziła mojego bloga z fotografią, to część z nich na pewno by tam była.
Dlatego w tym roku postanowiłam, że będę regularnie prowadzić wszystkie blogi i styczeń zaczęłam od odświeżania moich stron. Mam nadzieję, ze wytrwam w postanowieniu i uda mi się regularnie to robić.

Blog fotograficzny również doczekał się nowego banerka

A na początek dodałam kilka zdjęć z jesiennej sesji Kai i Wiktorii, córeczek mojej koleżanki.


Dziewczyny są tak wspaniałe, ze ciężko było mi się zdecydować na kilka zdjęć.



Gdyby ktoś chciał pooglądać serdecznie zapraszam na moja stronę:

Tym czasem myślę nad nad nowym artykułem na blog POMYSŁ NA ŻYCIE

A może Wy mi coś podsuniecie? 
Może chciałybyście bym zrobiła z Wami wywiad dziewczyny i o Waszej twórczości?  
Jeśli ktoś  z Was jest zainteresowany, piszcie do mnie na 
zpasja@wp.pl 
i ustalimy szczegóły. 
Jest tyle utalentowanych osób, zaglądam na Wasze blogi i nie mogę wyjść z podziwu.
Będzie mi bardzo miło, jak ktoś by chciał bym o nim napisała :)

Życzę udanego popołudnia.
Ściskam mocno!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...