Wszystkie prezentowane na tym blogu prace i zdjęcia są mojego autorstwa. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody jest zabronione.

wtorek, 12 lutego 2013

I to już koniec tej serii


Autor:
Tytuł : Finale


tłumaczenie: Maria Borzobohata-Sawicka

tytuł oryginału: Finale

seria/cykl wydawniczy: Szeptem tom 4

wydawnictwo: Otwarte

data wydania: listopad 2012

liczba stron: 424
kategoria: fantastyka

 Nora jeszcze nigdy nie była tak pewna swej miłości do Patcha. Upadły czy nie, to on jest tym jedynym. I choć wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że ta dwójka stanowi dla siebie śmiertelne zagrożenie, dziewczyna nie ma zamiaru rezygnować z ukochanego. Teraz muszą połączyć siły, by stoczyć ostateczną walkę o życie.

Starzy wrogowie powrócą, pojawią się nowi, a ktoś zaufany okaże się zdrajcą. I choć role zostały rozdzielone, Nora i Patch nie wiedzą, po której stronie przyjdzie im walczyć.

Czy istnieją takie przeszkody, których nawet miłość nie pokona?



Z reguły unikałam książek z pogranicza fantasy. Sięgałam bardziej po literaturę piękną, kobiecą, romanse itp. Pewnego dnia przyjaciółka przyniosła mi część pierwszą pt. "Szeptem", nie będąc do końca przekonana. Zaczęłam czytać. Tak mnie pochłonęła, że czwartej i zarazem ostatniej części nie mogłam się doczekać. Nie sądziłam, że tak mi się spodoba ta seria. A jednak.

Czwarta część przygód Nory i Patcha, zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Bardzo fajnie się ją czytało, a autorka miałam
wrażenie, co jakiś czas wyciągała asy z rękawa i zaskakiwała czytelnika.

Akcja cały czas trzyma w napięciu.

W tej części Nora ma odpowiedzialne zadanie, musi bowiem poprowadzić wojnę Nefilów przeciwko Upadłym Aniołom. Jako przywódczyni armii, co chwilę zostaje wystawiana na próbę. Plan, który miała ustalony z Patchem, wymknął się spod kontroli, na drodze stają coraz większe przeszkody. Ich związek również zostaje poddany próbie. Ponadto muszą się ukrywać ze swoja miłością, przekonując "prawie" wszystkich, że już nie są razem. Ale czy najbliższym też można ufać?


Czy uda im się przetrwać? Czy miłość i dobro zwycięży? Czy jednak diabelska moc, która uzależnia przejmie kontrolę nad światem?
To już musicie doczytać sami. 


Dla mnie chwilę spędzone z tą książką były naprawdę miłe i cieszę się, że miała okazję trafić na tą serię.


Jak najbardziej polecam! 

1 komentarz:

  1. Tej części jeszcze nie czytała, jestem dopiero przy drugiej. Ale faktycznie seria zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...